بازی Gran Turismo 7 از فروشگاه روسی پلی استیشن خارج شد

بازی Gran Turismo 7 از فروشگاه روسی پلی استیشن خارج شد

بازی مسابقه‌ای شبیه‌سازی Polyphony Digital، Gran Turismo 7، رسماً در سراسر جهان برای لذت بردن توده‌ها منتشر شده است، با این حال، به نظر می‌رسد که مخاطبان روسی به این بازی دسترسی نخواهند داشت.

 

به نظر می رسد سونی بی سر و صدا بازی را از فروشگاه پلی استیشن خارج کرده و برای خرید در دسترس نیست. با نگاهی به صفحه فروشگاه پلی‌استیشن بازی در روسیه، اکنون می‌گوید که تاریخ انتشار «در انتظار تأیید» است.

 

این حذف ممکن است غافلگیر کننده نباشد، زیرا چند روز پیش، معاون نخست وزیر اوکراین از شرکت های بزرگ بازی مانند پلی استیشن و ایکس باکس خواست تا در بحبوحه بحران کنونی روسیه و اوکراین، حمایت از بازار روسیه را متوقف کنند.

 

سونی هنوز به طور رسمی این حذف را تایید نکرده یا بیانیه‌ای عمومی در مورد آن ارائه نکرده است، اگرچه این یکی از چندین شرکت در این صنعت است که اقدامات مشابهی را برای تعلیق فعالیت در روسیه انجام داده است.

کلمات کلیدی :

Gran Turismo 7

تحریم روسیه

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/2683

خبرنامه بازی ها

گالری